lauantai 31. maaliskuuta 2012

Kirppislöytöjä


 Vau!Cult-design tuikkualusta kahdella mansetilla hintaan yksi euro, ei paha.  Minulla on ennestään yksi alusta ja samanpunainen mansetti, joten joulua odotellessa :)


Samaisella kirppiksellä sattui olemaan pussipäivät (sullo muovikassi täyteen viidellä eurolla).  Käytin tilaisuutta ja ostin pitsiliinoja, vähän muutakin näkyy kasassa olevan.  Kuivumassa olevat oli tarkoitus pingottaa samantien, mutta en työhommilta ehtinyt.  Jotkut näistä liinoista ovat tosi kauniita, en oikein jaksa ymmärtää miten jotkut vievät tällaisia kirppiksille, mutta minun onnekseni ainakin.
Virkkaan itsekin pitsiliinoja, mutta kausiluonteisesti, vähän niinkuin kaikkea muutakin kotoiluaskartelua teen :)

5 kommenttia:

  1. Kun erosin ja tyhjensimme kotiamme, vein kaksi säkillistä (!) merkattuja ja virkattuja liinoja, pitsilakanoita, seinävaatteita ym. spr:n kirpparille. Joku löysi aarteita. Minä kuvittelin, että niistä olisi helppoa luopua, kun kerrostaloasuntoon ei kertakaikkiaan mokoma kokoelma mahdu. Väärässä olin! Arvaappa monestiko olen itkenyt menetettyjen aarteiden perään.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvää päivää!Voin vain kuvitella katumuksen tunteitasi. Yritä silti ajatella että teit silloin oikein, ja joku on saanut niitä tarpeeseensa :) Tietysti voisit vielä käväistä ko kirpparilla ;)

      Jos pitsilakanan löytää kirpparilta, on se kuin lottovoitto!

      Poista
    2. Arvaappa montako vuotta niitä keräilin ja maksoinko välillä itseni kipeäksi! Muutaman liinan säilytin - ja parit ihanat oviverhot!

      Poista
  2. Oi mistä kirppikseltä liinat löysit?
    Minulla ajatuksena että tuulikaapin lasioveen tärkkäisin tuollaisista verhon.

    VastaaPoista